2010. július 16., péntek

Napocskák és díjak






Napfényes post :-DD


By Limara :-)


Már nagyon régen sütöttem, még javában zajlott a felújítás. Ahogy Limara is írta: ez egy olyan péksütemény, amiben ott van minden, egyik kézben tartva elfogyasztható, nem hullik szanaszéjjel - ideális falat a gyerkőcöknek, míg kiérnek a játszótérre.

S ideális falat volt két nyakig szutykos, munkában elcsigázott felnőttnek - új energiára kaptunk tőle :-)




Sajttal-kolbásszal sütöttem, s mindössze a közepéből spóroltam ki a tésztagombócot - siettem, na! Minden másban hűen követtem Limara leírását, épp ezért nem is másolom be a receptet. Fázisfotókkal, magyarázattal megnézhetők nála!


Azért azt leírom, hogy Zuram újra csak megkérte a kezemet érte :-DDD





No és a díjak Diától :-) Köszönöm szépen!!! Egyből három, elvégre három a magyar igazság!








Valamennyi hős gasztrobloggernek szeretném továbbküldeni! Miért vagyunk hősök? Mert harmadfokú hőségriasztás ide vagy oda, mi helytállunk most is a konyhában :-) Lehet, hogy egy gyümölcsleves, egy saláta vagy egy fagylalt erejéig - de akkor is :-)


8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű napocskák!:)) Legyen ugyanilyen szép a napod!:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek és gratulálok a díjhoz

    VálaszTörlés
  3. Szépek lettek, én is ennék belőle most szívesen .-)

    VálaszTörlés
  4. Limara, köszönöm a csodálatos inspirációt! Ragyogó pénteket kívánok :-)


    Bianka köszi :-)


    Ottis, iszonyú finomak :-)

    VálaszTörlés
  5. Viki, csak nyelek nagyokat,igazán röptethetnél!:-))
    Gratulálok a díjakhoz!:-))

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! Nagyon szépre sikeredtek. Nekem jobban tetszik, mint Limaráé.

    VálaszTörlés
  7. Először is gratulálok a napocskáidhoz és a lánykéréshez!!!!!!:))) Akkor lakodalom is lesz????

    Gratulálok a díjakhoz is!!!!:)

    VálaszTörlés
  8. Andi, még dobni is tudnám, mint egy frizbit :-DDD


    Kedves Névtelen, igazán nagyon szépen köszönöm!


    Gizike, köszönöm :-))) Lagzi? Arról nem volt szó :-))) Most, hogy így mondod :-)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.