2009. december 31., csütörtök

Bounty golyók by Ottis

Karácsonyi ajándékul készítettem - többek között - sógornőméknek, 3 gyermeknél úgy gondoltam, igen kapós lesz :-) Imádják a csokikat... Jé, ki hitte volna?

A házi Bounty-kat még karácsony előtt Ottis készítette, nagyon megtetszettek! Kevesebb cukorral és kevesebb kókusszal készítettem, isteni finom lett! Ajándékba mentek a klasszik szögletes darabok, s maradt némi alapanyag - de a csoki elfogyott.

Így a maradékból másnap pici golyókat formáztam, így csokiztam be őket. Nem mártottam, csak ecsettel - attól ilyen dögös rusztikusak :-DDD



Bounty golyók



Hozzávalók:

  • 1 dl tejszín
  • 25 dkg margarin
  • 20 dkg cukor
  • 20 dkg kókuszreszelék
  • 15-20 dkg étcsokoládé

A tejszínt, a margarint és a cukrot összeforraljuk, belekeverjük a kókuszreszeléket. Egy szögletes tepsit alufóliával kibélelünk, s a langyosra hűtött masszát hűtőbe tesszük, hogy vághatóvá szilárduljon.

A kókusztömböt aztán tálcára fordítjuk, felkockázzuk, és ha ügyesek vagyunk, csokiba mártjuk, ha kevésbé - mint én, akkor ecset segítségével bekenjük az olvadt csokival a kókuszkockákat.

Fogyasztásig hűtőben tartjuk. Kenterbe veri az eredetit...




6 megjegyzés:

  1. Imádom a bountyt. Ezt is imándám!

    VálaszTörlés
  2. De még hogy imádnám!:))

    Látogatóban, nézelődöben, békében, boldogságban, egészségben gazdag új évet kívánok Neked és a szeretteidnek!

    VálaszTörlés
  3. Orulok, hogy kiprobaltad!Boldog Uj evet kivanok!

    VálaszTörlés
  4. Boldog Újévet kívánok, sok szeretettel! :)

    VálaszTörlés
  5. Jahajj, keserű csokival, nyammi! :)

    Viki drága, mindent, mit kicsi szívetek-lelktek kíván, adja meg a fentvaló Nektek az Új Esztendőben!

    VálaszTörlés
  6. A keserű csokisat nagyon szeretem én is:)
    Boldog új évet kívánok és csatlakozom Garffykához a jókívánságban is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.