2009. december 24., csütörtök

Angyalkám :-)

Csomag várt rám a minap! Szorgos kis angyalkánk, Szepy-angyalka nekem is intézett néhány figyelmességet :-)



A dundi csomagolás az alábbit rejtette:

Egy angyalkát, amin még töröm a fejemet, vajon Szepy-t ábrázolja-e vagy pedig engem :-DDD

Egy gyűrűs mappát, ne kelljen a gép és a tűzhely között nyargalásznom, hanem a kedvenc recept épp kézközelben legyen!

Egy kedves karácsonyi lapot, teleírva lendületes betűkkel, csupa jókívánsággal.

Végül egy nyaklánc pottyant ki, rajta medállal. Pár másodpercig csak néztem a medált, mit ábrázol, majd amikor az agyam értelmezte a látottakat, így szóltam: aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh... Nos, a medál egy hófehér kezet ábrázol, mely egy piros almát tart...

Segítek :-) Az Alkonyat c. könyv borítóján szerepel ez a kép, melyet én szinte vallásos hevülettel imádok, és úgy terjesztem magam körül, mint az igét :-)))




Szepyke, köszönöm!!!

7 megjegyzés:

  1. Meghitt, Békés Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!!!

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel kívánok békés, meghitt, boldog Karácsonyt, Viki!!!!

    VálaszTörlés
  3. Boldog karácsonyt kívánok Viki és azt, hogy teljesüljön a legnagyobb álmod! Lúdanyó

    VálaszTörlés
  4. Boldog Karácsonyt, szép, meghitt ünnepet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog Karácsonyt Lányok :-)

    VálaszTörlés
  6. Hogy lehet, hogy nem kommenteltem ide,pedig biztosan emlékszem,hogy írtam...

    Boldog, békés karácsonyt, nyugodt ünnepet és nagyon boldog névnapot utólag is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.