2009. május 27., szerda

Super Chef

Ancsikától e megtiszteltetés, ezúton is nagyon köszönöm Neki, hogy rám is gondolt, hisz hol vagyok én a Nagyoktól? Olyan csodákat látni nap, mint nap, ételkölteményeket káprázatos fotókkal, hogy az ember lánya máris ugrana, és újraalkotná a saját konyhájában :-)

Ilyen csodagyártó Ancsi is, már többször említettem, hogy a kilókért majd számolunk! Szélvészként pörög a konyhában, és hihetetlen dolgok perdülnek elő hol a sütőjéből, hol a fazekából, hol a vadiúj fagyigépéből, hogy kész bűnbeesés Nála nézelődni :-)) Ancsikám, köszönöm!



A szabályok szerint 5 bloggernek kell a sipkát továbbajándékozni! Hm!

Wise Lady: nagyon szeretem, hogy abszolút nem bonyolítja a dolgokat, lényegretörően ír, csodafinom ételeket, süteményeket alkot, s mindig tud valami apró trükköt előhúzni.

Kata: földim :-) bár még sosem találkoztunk. De így konkrétan tudunk egyeztetni, mit hol érdemes beszerezni :-) A hagyományos ételek mellett olyanokkal tud előrukkolni, hogy bámulat, legutóbb a chutney-jába szerettem bele! S most vezényelte le anyósa 80. szülinapját, 20 vendéggel, emelem kalapom!

Belly: hátha ismét meglepődik :-) Hozzám hasonlóan nem túl régen kezdte a blogolást, de az irama észvesztő! Csupa finomság, ötletes, isteni pasikaják sok hússal (nálunk is!) és akkor még nem említettem a mesebeli kuglófját!

Andi: annyira jó látni, mennyire igyekszik egy saját kis kertet létrehozni, ápolni, gondozni! S én tudom, mennyire vágyakozik egy kis házikóra naaaaaagy kerttel :-) Kertezés mellett viszont olyanokat rittyent, de olyanokat!

Csokiparány: nála járni és csak nézelődni plusz két kiló/alkalom! Amit a csokival művel, az maga az elkárhozás :-) Innen is hajrá-hajrá a cukrásziskola miatt!!! Gyerünk Csokiparány!

14 megjegyzés:

  1. Kedves Viki! Nagyon megtiszteltél és nagyon meg is lepődtem. Nem hiszem, hogy bárki is jobb lenne, mint más háziasszony. A mi főztünk a legízletesebb a gyerekeinknek, párunknak, így szerencsére mindannyian szuperséfek vagyunk. Anya főztje, ezért is adtam ezt a nevet a blogomnak, nincs annak párja sehol.

    VálaszTörlés
  2. Ó de tündér vagy! - köszönöm:))) Azt pedig pótolni kéne, hogy még nem találkoztunk, én már a múltkorában gondoltam, hogy beülhetnénk kávézni valahová. Vedd ezt meghívásnak!

    VálaszTörlés
  3. Wise Lady, pont erre gondoltam Veled kapcsolatban! :-)

    Kata, okés, egyeztetünk!

    VálaszTörlés
  4. Viki,
    gratulálok!!!!Megérdemled!!!!

    VálaszTörlés
  5. Trinity :-))) Drága vagy, az elismerés kölcsönös!! Pusz!

    VálaszTörlés
  6. Menten törlöm azt a depis bejegyzést! Itt virulok, nagyon köszönöm! :-)))))

    VálaszTörlés
  7. Csenge, na látod, ezt már szeressem :-)))

    VálaszTörlés
  8. Viki, köszönöm, és én most nem is tudok szóhoz jutni a meglepetéstől és nagyon-nagyon örülök, köszönöm!!! Neked is gratulálok és a többieknek is! :-)))

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok Viki! :)

    Eső? Megérkezett? Tudod, amit küldtem. :)))

    VálaszTörlés
  10. Andi, örülök, ha örülsz - ez volt a célom :-)

    Duende köszönöm! Eső? Kb. 12 csepp, a szó legszorosabb értelmében! Sehol semmi, rémisztő!

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Bár a posztot hamarabb megírtam{előbb járt a szám,mint gondolkodtam volna:-D.régi hibám:-D}azért beírom ide is,hogy megleptél,de ez most nem volt az a lehídalós meglepetés.Jól esett nagyon,kellemes meglepetés volt,olyan szülinapi ajándékérzettel{ha trendi lennék,most fílinget írtam volna:-D}De honnan tudod,hogy a kuglófom mesebeli?Igaz sokszor kezdhetném úgy is a bejegyzéseimet,hogy hol volt,hol nem volt volt egyszer egy süti{étel},amit a nagy és csúnya bácsi ......:-D

    VálaszTörlés
  12. Jaj Belly, ooolyan vagy :-))

    A kuglófodról tettél fel egy postot, emlékszel? Na ugye :-))

    VálaszTörlés
  13. Van egy viccem!
    Papa megkérdi az ápolóját:
    -Hogy is hívják azt a német katonát aki mindig meglátogat engem?
    -Alzheimer,papa,Alzheimer!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.